субота, 11. октобар 2014.

Život je pred nama

                                            


       -  Zašto sam se udala? Roditelji su me pritisnuli. Majka je rekla: "Udaj se, makar se za tri dana razvela. Prespavao je ovde. Svi su videli."

           Kad sam htela da se razvedem, rekli su da se u našoj porodici niko ne razvodi. Pitali su gde planiram da živim ako se razvedem.
           Posle su došla deca i druge obaveze i problemi. Postala sam mama, bebi servis i ostalo što ide uz to. Ugojila sam se, zapustila.
           Imao je ljubavnice. Deca tada još nisu bila završila srednju školu, pa nije bilo pametno da se tad razvodim. Nisam htela da ih dodatno traumiram. I tako su bili kao blesavi u pubertetu. 
Posle sam čekala da završe fakultet i da nađu posao.
           Sad mi jedan sin kaže da je razvod u mojim godinama čista glupost, a drugi me pita zašto sam ostala u braku kad sam bila nesrećna. Ne može da shvati šta je majčinska ljubav i ono što nazivaju žrtvom, a nije žrtva... Majka voli i daje. Nikad nisam to doživljavala žrtvom... Majka je ... majka...
          Imam pedesetpet godina, užasno teško podnosim menopauzu, izgledam grozno, osećam se grozno.
          Konačno sam podnela zahtev za razvod. Neću da protraćim i preostale godine. Život je pred nama ako nismo sputani brojkama.

2 коментара: