среда, 24. јул 2019.

TVRD ORAH (Srce na snegu)





-        Baš me zanima kako Ana izgleda kad zavodi.
-        Koja Ana?
-        Vi.
-        Zašto govorite u trećem licu?
-        Da bude privlačnije, romantičnije, intrigantnije...
-        Ah, zbog toga, znači? – pitala je da bi dobila na vremenu. Nije očekivala takav odgovor od njega.
-        Hoćete li mi pokazati?
-        Šta?
-        Kako zavodite.
-        Ne.
-        Zašto?
-        Šta ću onda sa vama?
-        Kad?
-        Kad budete zavedeni.
Nasmejao se. Lep i zagonetan osmeh. Obećavajući. Odbacila je poslednju misao.
-        Ana ne zavodi.
-        Ne?
-        Još joj se nije desilo da joj ne priđe muškarac koji joj se sviđa.
-        Tako znači?
-        Tako.
-        Ja vam nisam prišao.
-        Nisam ni ja rekla da mi se sviđate. – pogledala ga je pravo u oči, podigla obrvu i nasmešila se.
-        Tvrd je orah voćka čudnovata...
-        Da.
-        Šta?
-        Slažem se sa „ne slomi ga, al zube polomi“
-        Ne biste, valjda, dozvolili da ostanem bez zuba?
-        Čim tako razmišljate, nije orah u ljusci za vas.
-        Nego?
-        Mleveni. Tu ste sigurni.
-        Ahahaha. Ana, divni ste.  – bilo je očigledno da ga je zbunila.
-        Znam, hvala. – ustala je i pružila mu ruku.
-        Gde ćete?
-        Moram da idem. Bilo mi je drago.
-        Zaista? Šteta... – rekao je nadajući se da će se predomisliti.
-        Hoćete li mi pustiti ruku? Ne mogu bez nje da idem.
Nasmejao se naglas. Jedva je pustio.
-        I meni je bilo drago. – još dugo je gledao za njom.

Нема коментара:

Постави коментар